Koppla konton
Steg 1
Säkerställ huruvida du har ett AXS-konto sedan tidigare.
För att koppling mellan ditt gamla konto och det nya AXS-kontot ska vara möjligt behöver båda vara registrerade med samma e-postadress. Det bästa sättet att kontrollera om du har ett AXS-konto sedan tidigare är att försöka skapa ett nytt konto med den epostadressen du har registrerat sedan tidigare vid dina biljettköp. Får du meddelandet "E-postadressen finns redan på AXS.com", klicka då på Logga in-fliken och sedan på Glömt Ditt Lösenord?. Ett meddelande kommer skickas till din e-postadress från AXS med instruktioner hur du återställer lösenordet (OBS detta meddelande kommer endast att skickas till din e-postadress om du redan har ett AXS-konto även om texten visar att e-post har skickats).

Steg 2
Verifiera din epostadress
Efter att du loggat in med AXS-kontot så kommer du mötas av en sida som ber dig verifiera tillgång till epostkontot. Klicka på SKICKA MAIL.

Efter du klickat på SKICKA MAIL visas detta meddelande:

E-postmeddelande för att verifiera epostadressen
Öppna ett nytt fönster och kontrollera din inbox och klicka på länken där.

Steg 3
Återvänd till ebiljett-sidan
Efter att du har verifierat din epostadress så behöver du återvända till ebiljett-sidan. (Det är inga problem att stänga fönstret/fliken hos axs.com)

Steg 4
För de av er som redan har ett AXS-konto sedan tidigare kan ni mötas av uppmaningen att skapa ett nytt lösenord.

Vanliga frågor
Varför behöver jag koppla mitt gamla konto till AXS-konto?
För att kunna ta del av framtidens biljettlösningar så är en förutsättning att du har ett AXS-konto och då för att din tidigare historik inte ska gå förlorad så behöver du knyta ihop ditt gamla konto med AXS-konto. Detta är något du behöver göra en gång, sedan är kontona kopplade och du behöver endast använda ditt AXS-konto när du loggar in.
Jag ser ingen historik eller någon reservation för kommande säsong.
Det gamla kontot och AXS-kontot kan endast kopplas ihop om e-postadressen är densamma. Kontrollera att du verkligen skapade ett AXS-konto med samma epostadress. Gjorde du inte det, skapa ett nytt AXS-konto.
Jag har skapat ett AXS-konto med fel e-postadress, vad gör jag då?
Om du inser att du skapat AXS-konto med en annan e-postadress än det som du använd för ditt gamla konto, skapa då ett nytt AXS-konto med samma e-postadress som du använt för dina säsongskort tidigare. OBS byt inte epostadress på ett redan skapat AXS-konto, det resulterar att du inte kommer kunna koppla det till ditt gamla konto. Skapa istället ett nytt AXS-konto med korrekt e-postadress.
För övriga frågor - klicka här!